APA-APA AJALAH DARIKU

By: Rohayati Mahmud

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 23-Dec-2009 23:50 Email | Share | Bookmark
Update- Ambil Kak Mah bawa jalan Jumpa abang Zali dan dtg rumah.

Azalia yang cute...
Pandai maman ye...
Tiga cucu saudaraku
Abang Zali - dialisis
Masa kat rumahku
Lauk beli aje
Ini juga entry terbengkalai- Al kisahnya ...selepas hantar budak gi sekolah ..tiba2 tak plan terus suruh ajak husband gi Putra Height jumpa Kak Mah. Sampai sana kita ajak dia orang jalan gi Shah Alam jumpa abang Zali dan lepas tu datang rumah kak Ana dan rumah kita kat Klang.Oh ya Azalia cucu saudara kita ikut sekali.

Sampai Shah Alam berhenti jap kat kawasan kedai rumah abang Zali..nampak kedai mamak terus singgah ..abang ya ajak minum kejap...Masa gi rumah abang Zali dia takda ..ada kat KPJ kerana buat dialisis buah pinggangnya tu. So selepas singgah rumah ..kita ajak kak Inah gi KPJ nak jumpa abang Zali. Pertama kali tengok abang Zali tengah buat dialisis..kesian dia....takleh ganggu sangat..so kejap je jumpa lepas tu kita semua beransur pergi dan terus ajak pi Klang. Singgah rumah kakak ku Ana jap lepas tu ambil Zakwan dan Ira balik sekolah. Pegi kedai simpang 4..beli aje lauk untuk makan tengah hari sama kak Mah dan abang Ya . Lepak dan sembang kat rumah lepas Asar pukul 5.00 ptg gitu kita pun hantar kak Mah semula ke Putra Height. Oh ya lupa hari ini hari jadi kitalah 21hb Oktober.......baru ingat..lepas tu ..semua wish happy birthday..no celebration .....lupa punya pasal..he.he....dah tua pun takpalah.

Layan gambar ni...









Lagi nest entry untuk update nie...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net